Sunday, October 24, 2010

墨尔本的翡翠 剧场版

男:点丫呢排?你好忙咩,成日打电话俾你一咪就5接一咪就话5得闲,你系咪有咩事丫.?
女:我..嗯..其实....卖力地为你唱只迷人情歌
男:你讲喇,我系你男朋友来噶嘛,喂,你甘样我好担心噶喔....慢慢地步入你的星座
女:你5好对我甘好喇,我5中意你对我甘好丫,你知5知丫.?..故事情节总会坎坷
男:哈?咩事丫?做咩丫你?..惟独有你靠在我身旁
女:我中意佐第个丫,不如我地算喇....尽力地为你抹去眼角泪光
男:咩话?你讲多次? 女:我话我已经5中意你喇,我地分手喇....尽力地避及猛风海浪
男:分手?..烦俗世间太彷徨
男:哼....无奈青春不够耐看
男:距几多岁丫? 女:25.. 男:做咩噶?..我深怕我会连累你
女:做一样我好中意做噶工作....让你翻山倒海般痛悲
你睇下你丫..我同佐你甘耐..你依然系甘噶样..自问已经筋竭力疲
女:你有无进步过啊?你一D上进心都无啊..没有力气竭斯底里
男:我..
女:如果我真系要同你一生一世,..我奋力追
女:你俾到D乜野我丫?..追到没法追
男:我.....
追到没法分清我是谁
男:最起码我爱你丫..喂我改呀..改啦好5好啊?..不止我一人感到疲累
男:你5好甘对我喇..我真系好爱你噶....翻天的雨水能令你我都粉碎
男:你5好甘喇....我继续追
女:喂,你男人老狗.你5好喊喇..伤痛亦要追
女:唉,我走喇..拜拜....跟接下去想不想都退
男:喂..喂..唉..
不管你的人被谁占据
都请你原谅我
始终带不到墨尔本的翡翠
手机响....
男:喂,你好...稳边位? ..尽力地为你抹去眼角泪光
女:我..(喊紧)我系红红啊....尽力地避及猛风海浪
男:红红?喂,你做乜野丫?女:我.. ..烦俗世间太彷徨
男:喂,你5好喊喇..边个虾你啊?? 女:原来距玩我噶.. 惟独青春不够耐看
男:乖喇..5好喊喇..喂.. 我深怕我会连累你
女:丫龙啊.. 男:5好甘喇好5好啊?做咩丫..有咩事慢慢讲咯.. 让你翻山倒海般痛悲
女:我..我..男:喂..自问已经筋竭力疲
女:距而家5要我丫.. 男:乖喇..5好喊喇.. 没有力气竭斯底里
女:对5住啊..我奋力追
女:(喊紧)对5住丫..追到没法追
追到没法分清我是谁
不止我一人感到疲累
翻天的雨水能令你我都粉碎
男:我对你一直都无变过..我继续追
男:虽然..虽然我摘5到天上噶星星..伤痛亦要追
男:又或者罗5到墨尔本的翡翠俾你...跟接下去想不想都退
男:但系..我真系改佐好多噶喇..不管你的人被谁占据
男:我而家打算做生意..我会长进噶了..始终爱不起,男:翻来我身边喇..雾与火的差距
男:好5好啊?...我继续追
女:你怪我当初我甘么样对你咩? 伤痛亦要追
男:傻喇..我点会嬲我中意噶人丫..?我锡都来5切喇..跟接下去想不想都退
女:我5要墨尔本噶翡翠丫..不管你的人被谁占据
女:我5要丫..都请你原谅我
女:我净系要翻你咋..始终带不到墨尔本的翡翠
男:我足足等佐你半年..系呢半年入边..每当日落人静噶时候..我真系好挂住你..我真系好希 望..你5好再离开我了..

No comments:

Post a Comment